Počet záznamov: 1
The Impact of CRM Strategy on Business Outcomes
Názov The Impact of CRM Strategy on Business Outcomes . 26 Preklad názvu Vplyv stratégie CRM na výsledky podniku Autorské údaje Dagmar Lesakova Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Knowledge - economy - society : management in the face of contemporary challenges and dilemmas. Pp. 265-271 online. - Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2017 / Jaki Andrzej ; Mikuła Bogusz ; Wójcik-Karpacz Anna. ISBN 978-83-65907-12-7 Výstup z projektu VEGA 1/0224/15 Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax
Poznámky VEGA 1/0224/15 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Poľsko Heslá podnik * výsledok hospodársky * konkurencieschopnosť * výkonnosť podniku * marketing * zákazníci * riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * analýza komparatívna Anotácia Tri typy systémov CRM podľa zamerania (na informačno-komunikačné technológie, interakcie alebo integráciu). Analýza dôsledkov rozdielneho zamerania v riadení vzťahov so zákazníkmi na výkonnosť spoločnosti. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00989-001, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 268.1 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1