Počet záznamov: 1  

Využívanie vybraných marketingových nástrojov vo výrobných družstvách v SR

  1. Názov Využívanie vybraných marketingových nástrojov vo výrobných družstvách v SR
    Súbežný názovUsing of selected marketing tools in producers co-operatives in the Slovak Republic
    Autorské údajeAdam Bartoš
    Autor Bartoš Adam EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku - 2017 : zborník vedeckých prác. S. 18-23 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4435-1
    Výstup z projektu VEGA 1/0709/15 Zhodnotenie efektívnosti financovania projektov na podporu rozvoja podnikania novozaložených i etablovaných aktívnych malých a stredných podnikov v SR
    PoznámkyVEGA 1/0709/15
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing * marketing elektronický * nástroje marketingové * internet * stránky webové * reklama inštitucionálna * podnik
    AnotáciaWebová stránka spoločnosti je určitý základ, ktorý by mal byť samozrejmosťou v každom podniku za účelom komunikácie a zviditeľnenia sa. Napriek uvedenému sú výrobné družstvá, ktorým chýba. Návrhy a možnosti riešenia daného stavu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 01112-003, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti709.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.