Počet záznamov: 1
Hodnotenie marketingovej výkonnosti v podnikoch na Slovensku I.
Názov Hodnotenie marketingovej výkonnosti v podnikoch na Slovensku I. Súbežný názov Marketing Performance Assessment in Slovak Businesses I Autorské údaje Katarína Grančičová, Dana Hrušovská, Anita Romanová Autor Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Romanová Anita EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku - 2017 : zborník vedeckých prác. S. 195-203 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4435-1 Výstup z projektu VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku (70%)
Poznámky VEGA 1/0546/15 (70%). - APVV-15-0511 (30%) Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing * hodnotenie pracoviska * výkony vnútropodnikové * meranie výkonnosti * marketing manažment Anotácia Meranie a hodnotenie výkonnosti marketingu by dnes malo byť integrálnou súčasťou komplexného hodnotenia výkonnosti podniku. Prezentácia výsledkov 1. časti výskumu zameraného na problematiku merania výkonnosti marketingu v podnikoch na Slovensku. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 01112-023, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 663 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1