Počet záznamov: 1  

Hodnotenie marketingovej výkonnosti v podnikoch na Slovensku I.

  1. Názov Hodnotenie marketingovej výkonnosti v podnikoch na Slovensku I.
    Súbežný názovMarketing Performance Assessment in Slovak Businesses I
    Autorské údajeKatarína Grančičová, Dana Hrušovská, Anita Romanová
    Autor Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Romanová Anita EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku - 2017 : zborník vedeckých prác. S. 195-203 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4435-1
    PoznámkyVEGA 1/0546/15 (70%). - APVV-15-0511 (30%)
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing * hodnotenie pracoviska * výkony vnútropodnikové * meranie výkonnosti * marketing manažment
    AnotáciaMeranie a hodnotenie výkonnosti marketingu by dnes malo byť integrálnou súčasťou komplexného hodnotenia výkonnosti podniku. Prezentácia výsledkov 1. časti výskumu zameraného na problematiku merania výkonnosti marketingu v podnikoch na Slovensku.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 01112-023, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti663 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.