Počet záznamov: 1
Riadenie vzťahov so zákazníkmi - nové trendy
Názov Riadenie vzťahov so zákazníkmi - nové trendy Autorské údaje Oľga Poniščiaková Autor Poniščiaková Oľga Zdrojový dokument Práce a mzdy bez chýb, pokút a penále. Roč. 13, č. 2 (2018), s. 82-83. - Žilina : Poradca, 2018. ISSN 1337-060X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * spokojnosť zákazníkov * hodnota pridaná * stratégia marketingová * podnik Anotácia Podniky v súčasnosti svoje stratégie posúvajú smerom k výrobe cielenej pre to, čo je na trhu žiadané, a po čom zákazník túži. V dnešnej dobe je preto potrebné orientovať sa viac na zákazníka, v pozornosti zájsť ešte ďalej. Poslaním filozofie riadenia vzťahov so zákazníkmi, tz. Customer relationship management (CRM) je snaha o presadzovanie a praktické využitie inovatívneho názoru, že hlavným zdrojom podniku je zákazník. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2018: 1-6
článok
Počet záznamov: 1