Počet záznamov: 1  

Riadenie vzťahov so zákazníkmi - nové trendy

  1. Názov Riadenie vzťahov so zákazníkmi - nové trendy
    Autorské údajeOľga Poniščiaková
    Autor Poniščiaková Oľga
    Zdrojový dokument Práce a mzdy bez chýb, pokút a penále. Roč. 13, č. 2 (2018), s. 82-83. - Žilina : Poradca, 2018. ISSN 1337-060X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * spokojnosť zákazníkov * hodnota pridaná * stratégia marketingová * podnik
    AnotáciaPodniky v súčasnosti svoje stratégie posúvajú smerom k výrobe cielenej pre to, čo je na trhu žiadané, a po čom zákazník túži. V dnešnej dobe je preto potrebné orientovať sa viac na zákazníka, v pozornosti zájsť ešte ďalej. Poslaním filozofie riadenia vzťahov so zákazníkmi, tz. Customer relationship management (CRM) je snaha o presadzovanie a praktické využitie inovatívneho názoru, že hlavným zdrojom podniku je zákazník.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2018: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.