Počet záznamov: 1  

Rozdíly ve vnímaní retroobalů tradičních výrobků

  1. Názov Rozdíly ve vnímaní retroobalů tradičních výrobků
    Preklad názvuDifferences of perception of modern and retro-designed packaging of traditional products
    Autorské údajeEva Jaderná, Alena Srbová, Iveta Broučková
    Autor Jaderná Eva
    Spoluautori Srbová Alena
    Broučková Iveta
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 12, č. 4 (2017), s. 2-9. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. ISSN 1338-7944
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá obaly * značky * umiestňovanie produktov * propagácia * marketing * budovanie značky * správanie spotrebiteľa * stratégia marketingová
    AnotáciaVnímanie vizuálnej podoby obalov výrobkov, ktoré sú v súčasnosti uvádzané na trh v retroobaloch.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2017: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF194.3 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.