Počet záznamov: 1  

Požadavky inzerentů na produktové manažery a brand manažery v kontextu znalostního managementu

  1. Názov Požadavky inzerentů na produktové manažery a brand manažery v kontextu znalostního managementu
    Preklad názvuRequirements for product and brand managers in the context of knowledge management in the recruiting adverts
    Autorské údajeZuzana Wroblowská
    Autor Wroblowská Zuzana
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 12, č. 4 (2017), s. 21-32. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. ISSN 1338-7944
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá umiestňovanie produktov * manažéri * značky * manažment znalostný * manažment značky * stratégia marketingová
    AnotáciaPracovná úloha kľúčových nositeľov strategických, taktických a operatívnych úloh v produktovom manažmente. Požiadavky, ktoré sú kladené na brand manažérov a produktových manažérov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2017: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF221.1 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.