Počet záznamov: 1  

Neuromarketingové výskumné metódy

  1. Názov Neuromarketingové výskumné metódy
    Súbežný názovNeuromarketing research methods
    Autorské údajeŠtefan Majtán, Róbert Šlosár
    Autor Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Šlosár Róbert EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku - 2017 : zborník vedeckých prác. S. 416-422 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4435-1
    PoznámkyVEGA 1/0546/15
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá neuromarketing * psychológia * psychológia aplikovaná * meranie * nástroje marketingové * metódy * vedy aplikované * vedy kognitívne
    AnotáciaMožností na meranie mozgovej aktivity pre neuromarketingové účely je niekoľko, avšak správna voľba metódy merania a použitie marketingových nástrojov alebo stimulov je pre marketingových pracovníkov náročná. Príklad elektroencefalografického merania a jeho výstupov. Magnetoencefalografia. Funkčná magnetická rezonancia. Eyetracking.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 01112-047, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti838.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.