Počet záznamov: 1
Neuromarketingové výskumné metódy
Názov Neuromarketingové výskumné metódy Súbežný názov Neuromarketing research methods Autorské údaje Štefan Majtán, Róbert Šlosár Autor Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Šlosár Róbert EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku - 2017 : zborník vedeckých prác. S. 416-422 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4435-1 Poznámky VEGA 1/0546/15 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá neuromarketing * psychológia * psychológia aplikovaná * meranie * nástroje marketingové * metódy * vedy aplikované * vedy kognitívne Anotácia Možností na meranie mozgovej aktivity pre neuromarketingové účely je niekoľko, avšak správna voľba metódy merania a použitie marketingových nástrojov alebo stimulov je pre marketingových pracovníkov náročná. Príklad elektroencefalografického merania a jeho výstupov. Magnetoencefalografia. Funkčná magnetická rezonancia. Eyetracking. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 01112-047, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 838.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1