Počet záznamov: 1
Základy marketingu
Názov Základy marketingu Autorské údaje Miroslav Karlíček a kolektiv Autor Karlíček Miroslav Vydavateľské údaje Praha : GRADA , 2018. - 285 s. Vydanie 2. přepracované a rozšířené vydání ISBN 978-80-247-5869-5 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * koncepcie * nákup * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie * dodávatelia * distribúcia * prostredie ekonomické * výskum marketingový * stratégia marketingová * marketing mix * plán marketingový Báza dát KNIHY Počet ex. 3, z toho voľných 0, prezenčne 3 Signatúra 900979, 903971, 918945
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 900979 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 903971 SEK Pobočka SEK Košice len prezenčne 918945 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne
Počet záznamov: 1