Počet záznamov: 1  

Vplyv funkčnosti a dizajnu na predajnosť automobilov

  1. Názov Vplyv funkčnosti a dizajnu na predajnosť automobilov
    Súbežný názovThe Influence of Functionality and Design on the Saleability of Automobiles
    Autorské údajeNikola Švejdová, Milan Kubica
    Autor Švejdová Nikola EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Kubica Milan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku - 2017 : zborník vedeckých prác. S. 662-671 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4435-1
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá priemysel automobilový * predaj * zákazníci * značky * parametre technické * dizajn * ceny predajné
    AnotáciaPrestíž samotnej značky nie vždy znamená aj úspech a predajnosť jednotlivých modelov. Zákazníkov dnes nezaujímajú len technické parametre vozidiel (spotreba,zrýchlenie, či konská sila), ale i ergonómia (usporiadanie prístrojovej dosky a stredového ovládacieho panelu, multifunkčný volant), cena a najmä dizajn.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 01112-073, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti713.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.