Počet záznamov: 1  

Efficiency and Effectiveness of Online Advertising – Case Study from Slovakia

  1. Názov Efficiency and Effectiveness of Online Advertising – Case Study from Slovakia
    Preklad názvuHodnotenie efektívnosti a účinnosti online reklamy na prípadovej štúdii zo Slovenska
    Autorské údajeMartin Mucha, Michal Pružinský
    Autor Mucha Martin EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Spoluautori Pružinský Michal EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument Czynniki i pomiar wartości biznesu. S. 79-88. - Lublin : Politechnika Lubelska, 2017 / Janik Wieslaw ; Paździor Artur ; Caputa Wiesława ; Kijek Tomasz. ISBN 978-83-7947-288-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaPoľsko
    Heslá marketing * marketing elektronický * reklama * efektívnosť * podnik malý * podnik stredný * štúdie prípadové
    AnotáciaHodnotenie efektívnosti a účinnosti online marketingového úsilia najmä malých a stredne veľkých podnikov na slovenskom trhu. Na základe výsledkov výskumu identifikácia problémov a návrhy možných riešení.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 01027-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti347.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.