Počet záznamov: 1  

Analytical View on Using Weblog As a Tool of Marketing Management

  1. Názov Analytical View on Using Weblog As a Tool of Marketing Management
    Preklad názvuAnalytický pohľad na využívanie weblogu ako na nástroj marketingového manažmentu
    Autorské údajeFrantišek Pollák, Peter Dorčák, Peter Markovič
    Autor Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Spoluautori Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Zdrojový dokument 4th International Conference on Business and Economics Studies : Conference Proceedings : December 8 -10, 2017, Istanbul, Turkey. Pp. 105-109. - [Istanbul] : Worldwide Leadership and Education Solutions, 2017 / Tas Murat ; Schulte Michael ; International Conference on Business and Economics Studies. ISSN 2469-7540
    PoznámkyAPVV-15-0511
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaTurecko
    Heslá marketing * marketing elektronický * nástroje marketingové * manažment * trh elektronický * značky * reklama * propagácia
    AnotáciaZákladné koncepty a kontext využívania weblogu ako moderného nástroja marketingového manažmentu na vybranom európskom virtuálnom trhu a jeho následná analýza. Na základe analýzy odporúčania využívať blog na zvýšenie povedomia spoločností, alebo jednotlivcov a pre zlepšenie ich reputácie na virtuálnom trhu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 01035-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti583.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.