Počet záznamov: 1  

Aróma ako marketingový nástroj

  1. Názov Aróma ako marketingový nástroj
    Súbežný názovScent as a marketing tool
    Autorské údajeLenka Danková, Jana Naščáková
    Autor Danková Lenka EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Spoluautori Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokumentTrendy a inovatívne prístupy v podnikových procesoch : 20. medzinárodná vedecká konferencia, [19. december 2017], Košice. S. [1-5] online. - Košice : Technická univerzita v Košiciach, 2017 ; Trendy a inovatívne prístupy v podnikových procesoch medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-553-2856-0
    PoznámkyVEGA 1/0376/17
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing * nástroje marketingové * správanie spotrebiteľa * emócie * nákup * chémia
    AnotáciaVplyv vône a vyvolaných emócií na správanie spotrebiteľa. Charakteristika aróma marketingu. Manipulácia prostredníctvom vôní a pachov.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 01037-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF574.1 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.