Počet záznamov: 1
Identifikácia a segmentácia zákazníkov
Názov Identifikácia a segmentácia zákazníkov Autorské údaje Jaroslava Kádárová, Ján Kobulnický, Michal Demečko Autor Kádárová Jaroslava Spoluautori Kobulnický Ján Demečko Michal Zdrojový dokument Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. Č. 36 (2017), s. 30-32. - Košice : Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2017. ISSN 1337-7094 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing strategický * stratégia marketingová * segmentácia trhu * zákazníci Anotácia Identifikácia a segmentácia zákazníkov je účinný nástroj, ktorý pomáha rastu podnikov. Segmentácia zákazníkov pomáha predajcom definovať presvedčivú hodnotu návrhov, nájsť príležitosti, alokovať zdroje, porozumieť hrozbám, budovať vnútorné usporiadanie, a zlepšiť individuálne schopnosti a výkon. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2017: 36
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 246.6 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1