Počet záznamov: 1  

Identifikácia a segmentácia zákazníkov

  1. Názov Identifikácia a segmentácia zákazníkov
    Autorské údajeJaroslava Kádárová, Ján Kobulnický, Michal Demečko
    Autor Kádárová Jaroslava
    Spoluautori Kobulnický Ján
    Demečko Michal
    Zdrojový dokument Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. Č. 36 (2017), s. 30-32. - Košice : Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2017. ISSN 1337-7094
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing strategický * stratégia marketingová * segmentácia trhu * zákazníci
    AnotáciaIdentifikácia a segmentácia zákazníkov je účinný nástroj, ktorý pomáha rastu podnikov. Segmentácia zákazníkov pomáha predajcom definovať presvedčivú hodnotu návrhov, nájsť príležitosti, alokovať zdroje, porozumieť hrozbám, budovať vnútorné usporiadanie, a zlepšiť individuálne schopnosti a výkon.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2017: 36

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF246.6 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.