Počet záznamov: 1
Informačné systémy: digitálne technológie v marketingu
Názov Informačné systémy: digitálne technológie v marketingu Autorské údaje Andrej Miklošík, Martin Kuchta, recenzenti: Štefan Žák, Andrej Hriciga Autor Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Ďalší autori Žák Štefan (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Hriciga Andrej (Recenzent) Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Vydavateľské údaje Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2017. - 227 s. [12,97 AH] Vydanie 1. vydanie ISBN 978-80-225-4427-6 Druh dokumentu skriptá Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá systémy informačné * marketing * obchod * obchod elektronický * siete sociálne * komunikácia marketingová * marketing elektronický * reklama Kategória EPC Skriptá a učebné texty Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Počet ex. 12, z toho voľných 9, prezenčne 3 Signatúra 899909, 899910, 900311-900320 Archív EPC E17 01039-001, kópia titul. strany
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 899909 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 899910 SEK Sklad knižničného fondu voľný 900311 SEK Sklad knižničného fondu len prezenčne 900312 SEK Sklad knižničného fondu voľný 900313 SEK Sklad knižničného fondu voľný 900314 SEK Sklad knižničného fondu voľný 900315 SEK Sklad knižničného fondu voľný 900316 SEK Sklad knižničného fondu voľný 900317 SEK Sklad knižničného fondu voľný 900318 SEK Sklad knižničného fondu voľný 900319 SEK Sklad knižničného fondu voľný 900320 SEK Pobočka SEK Košice len prezenčne
Počet záznamov: 1