Počet záznamov: 1  

Informačné systémy: digitálne technológie v marketingu

  1. Názov Informačné systémy: digitálne technológie v marketingu
    Autorské údajeAndrej Miklošík, Martin Kuchta, recenzenti: Štefan Žák, Andrej Hriciga
    Autor Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ďalší autori Žák Štefan (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Hriciga Andrej (Recenzent)
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2017. - 227 s. [12,97 AH]
    Vydanie1. vydanie
    ISBN978-80-225-4427-6
    Druh dokumentuskriptá
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá systémy informačné * marketing * obchod * obchod elektronický * siete sociálne * komunikácia marketingová * marketing elektronický * reklama
    Kategória EPCSkriptá a učebné texty
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Počet ex.12, z toho voľných 8, prezenčne 3
    Signatúra899909, 899910, 900311-900320
    Archív EPCE17 01039-001, kópia titul. strany

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    899909SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    899910SEKSklad knižničného fonduvoľný
    900311SEKSklad knižničného fondulen prezenčne
    900312SEKSklad knižničného fonduvypožičaný
    900313SEKSklad knižničného fonduvoľný
    900314SEKSklad knižničného fonduvoľný
    900315SEKSklad knižničného fonduvoľný
    900316SEKSklad knižničného fonduvoľný
    900317SEKSklad knižničného fonduvoľný
    900318SEKSklad knižničného fonduvoľný
    900319SEKSklad knižničného fonduvoľný
    900320SEKPobočka SEK Košicelen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.