Počet záznamov: 1  

Spatial Distribution of Consumer Preferences: Case Study of Shopping Malls in Bratislava

  1. Názov Spatial Distribution of Consumer Preferences: Case Study of Shopping Malls in Bratislava
    Preklad názvuPriestorové rozdelenie spotrebiteľských preferencií: prípadová štúdia nákupných centier v Bratislave
    Autorské údajeFrantišek Križan, Kristína Bilková, Peter Barlík, Pavol Kita, Peter Kita
    Autor Križan František
    Spoluautori Bilková Kristína
    Barlík Peter
    Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Kita Peter
    Zdrojový dokument Theoretical an Empirical Researches in Urban Management. Vol. 13, no. 1 (2018), pp. 13-21 online. - Bucharest : Academy of Economic Studies Bucharest. ISSN 2065-3921
    PoznámkyVEGA 1/0066/18. - VEGA 1/0282/15. - APVV-16-0232. - Registrovaný: Scopus
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaRumunsko
    Heslá správanie spotrebiteľa * centrá obchodné * centrá nákupné * mestá
    AnotáciaProces globalizácie v postkomunistických krajinách je väčšinou viditeľný v zmenách správania spotrebiteľov, čo vedie k tomu, že nákupné centrá sa stávajú preferovaným, maloobchodným formátom. Vývoj nákupných centier v Bratislave. Zhodnotenie spotrebiteľských preferencií v obchodných centrách v Bratislave z hľadiska priestorového rozdelenia.
    Kategória EPCADM
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00017-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF377.9 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.