Počet záznamov: 1  

Etika v marketingu

  1. Názov Etika v marketingu
    Súbežný názovEthics in Marketing
    Autorské údajeMarek Maxim, Lenka Danková
    Autor Maxim Marek
    Spoluautori Danková Lenka EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument Quality and leading innovation III. : proceedings from the international scientific conference : 25. - 27. september 2017, Košice (SK), Uzhgorod (UA). S. 255-260 CD-ROM. - Košice : University of Economics, Faculty of Business Economics with seat in Košice, 2017 / Lacko Roman ; Mitrová Miriam ; Hudák Matej ; Tkáč Michal ; Jakub Vincent ; Quality and leading innovation International scientific conference. ISBN 978-617-589-144-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * podnik * etika * etika podniková * reklama * reklama klamlivá * kódexy etické * princípy mravné * spravodlivosť * zákazníci * partneri obchodní * USA * Slovensko
    AnotáciaNeetické praktiky v marketingovom prostredí, ktoré ovplyvňujú nákupné správanie spotrebiteľov. Súčasná úroveň etických princípov v jednotlivých podnikoch: etické princípy a etický kódex. Etické normy a hodnoty AMA (The American Marketing Association). Etický kódex spoločnosti Slovnaft pre obchodných partnerov.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 01061-038, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti654.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.