Počet záznamov: 1
Nové trendy marketingovej komunikácie – blog ako funkčný marketingový nástroj podniku
Názov Nové trendy marketingovej komunikácie – blog ako funkčný marketingový nástroj podniku Súbežný názov New Marketing Communication Trends – A Blog as a Functional Marketing Tool for an Enterprise Autorské údaje Diana Nigutová, Martin Mucha Autor Nigutová Diana Spoluautori Mucha Martin EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Quality and leading innovation III. : proceedings from the international scientific conference : 25. - 27. september 2017, Košice (SK), Uzhgorod (UA). S. 281-286 CD-ROM. - Košice : University of Economics, Faculty of Business Economics with seat in Košice, 2017 / Lacko Roman ; Mitrová Miriam ; Hudák Matej ; Tkáč Michal ; Jakub Vincent ; Quality and leading innovation International scientific conference. ISBN 978-617-589-144-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing * marketing elektronický * marketing mix * komunikácia marketingová * komunikácia elektronická * mix komunikačný * podnik * nástroje marketingové * propagácia * siete sociálne * internet * technológie nové * technológie komunikačné Anotácia Teoretické východiská marketingovej komunikácie podniku. Marketingová komunikácia, komunikačný mix. Nové trendy marketingovej komunikácie: CRM, buzzmarketing, virálny marketing, sociálne siete, blog. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 01061-042, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 528.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1