Počet záznamov: 1  

Image kraje Vysočina jako výzva pro regionální marketing

  1. Názov Image kraje Vysočina jako výzva pro regionální marketing
    Súbežný názovImage of Vysočina Region as a Challenge for Regional Marketing
    Autorské údajeMartina Chalupová, Stanislav Rojík, Martin Prokop
    Autor Chalupová Martina
    Spoluautori Rojík Stanislav
    Prokop Martin
    Zdrojový dokument Studia turistica : online časopis pro vzdělávání v cestovním ruchu. Roč. 8, č. 3 (prosinec 2017), s. 43-50. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2017. ISSN 1804-252X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá regióny * kraje * výskum kvantitatívny * ruch cestovný * identita * imidž * príroda * história * pamiatky * potraviny * marketing * Česko
    AnotáciaVýsledky výskumu, ktorého cieľom bolo zistiť, aké charakteristiky si s regiónom spájajú obyvatelia Kraja Vysočina a na čo sú v ňom hrdí. Hľadanie možností zamerania marketingovej komunikácie pre návštevníkov kraja. Ďalší zámer výskumu - určiť, či sú regionálne potraviny vo vnímaní ľudí súčasťou imidžu kraja.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2017: 3

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF286.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.