Počet záznamov: 1
Image kraje Vysočina jako výzva pro regionální marketing
Názov Image kraje Vysočina jako výzva pro regionální marketing Súbežný názov Image of Vysočina Region as a Challenge for Regional Marketing Autorské údaje Martina Chalupová, Stanislav Rojík, Martin Prokop Autor Chalupová Martina Spoluautori Rojík Stanislav Prokop Martin Zdrojový dokument Studia turistica : online časopis pro vzdělávání v cestovním ruchu. Roč. 8, č. 3 (prosinec 2017), s. 43-50. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2017. ISSN 1804-252X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Heslá regióny * kraje * výskum kvantitatívny * ruch cestovný * identita * imidž * príroda * história * pamiatky * potraviny * marketing * Česko Anotácia Výsledky výskumu, ktorého cieľom bolo zistiť, aké charakteristiky si s regiónom spájajú obyvatelia Kraja Vysočina a na čo sú v ňom hrdí. Hľadanie možností zamerania marketingovej komunikácie pre návštevníkov kraja. Ďalší zámer výskumu - určiť, či sú regionálne potraviny vo vnímaní ľudí súčasťou imidžu kraja. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2017: 3
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 286.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1