Počet záznamov: 1
Global consumer culture
Názov Global consumer culture Autorské údaje Jaroslav Světlík Autor Světlík Jaroslav Zdrojový dokument Global media journal. Roč. 5, č. 2 (2017), s. 52-56. - Bratislava : Fakulta masmédií Paneurópskej vysokej školy, 2017. ISSN 1339-5246 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá stratégia marketingová * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * komunikácia masmediálna * trh medzinárodný * kultúra * zvyklosti kultúrne * značky Anotácia Teoretické základy voľby komunikačnej stratégie pre medzinárodné trhy. V dôsledku prehlbujúcich sa globalizačných tendencií a súčasným odporom politickým, náboženským ale aj spotrebiteľov voči tomuto javu, sa stále naliehavejšie kladie otázka pre odborníkov v marketingu a reklame, či pri oslovení svetových trhov voliť stratégiu globalizácie, adaptácie či lokalizácie. Aj keď v súčasnosti aj veľké nadnárodné korporácie sa začínajú prikláňať k druhým dvom stratégiám (a to napriek tomu, že sú drahé), nie je možné opomenúť aj komunikačné štandardizačnej kampane. Základ týchto stratégií z teórie globálnej kultúry resp. globálnej spotrebnej kultúry, positioningu globálnej spotrebnej kultúry a analýza komunikácie globálnych značiek. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2017: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 190.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1