Počet záznamov: 1  

The Marketing Tools in the Process of Linking the Academic amd Business Sphere

  1. Názov The Marketing Tools in the Process of Linking the Academic amd Business Sphere
    Preklad názvuMarketingové nástroje v procese prepojenia akademickej a podnikateľskej sféry
    Autorské údajeHenrich Drábik
    Autor Drábik Henrich EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument EDAMBA 2015 : collection of abstracts : international scientific conference for doctoral students and post-doctoral scholars : the era of science diplomacy: implications for economics, business, management and related disciplines : University of Economics in Bratislava, Bratislava, Slovak Republic, 21 - 23 october 2015. P. [1]. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2015 / Wallner Jozef ; EDAMBA 2015 : the era of science diplomacy: implications for economics, business, management and related disciplines International scientific conference. ISBN 978-80-225-4155-8
    PoznámkyAbstrakt
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing * teória a prax * univerzity * podnikanie
    Kategória EPCAbstrakty príspevkov z domácich konferencií
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 01853-009, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.