Počet záznamov: 1  

Dáta namiesto intuície

  1. Názov Dáta namiesto intuície
    Autorské údajeHenrieta Halasová
    Autor Halasová Henrieta
    Zdrojový dokument Obchod : marketing, retail, FMCG. Roč. 23, č. 1 (2018), s. 26-27. - Bratislava : MAFRA, 2018. ISSN 1335-2008
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá komunikácia marketingová * spokojnosť zákazníkov * podpora predaja * výskum marketingový * kampane reklamné * štúdie prípadové
    AnotáciaKaždý obchodník by rád poznal účinnosť svojich marketingových kampaní, ktorá často nie je merateľná. Nová služba umožňuje plánovanie kampaní na základe nákupného správania zákazníkov. Služba Connect Media prinesie win-win-win sitáciu. Spokojné budú všetky tri strany: maloobchodník, obchodná značka a zákazník. Služba oslovuje zákazníkov priamo v ich domácnostiach, on-the-go (textové správy) a v mieste predaja. Popis plánovania a realizácie kampane pre Tesco a Nestlé.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2018: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.