Počet záznamov: 1  

E-shopy našly v obalech marketingový nástroj

  1. Názov E-shopy našly v obalech marketingový nástroj
    Autorské údajeVojtěch Kolář
    Autor Kolář Vojtěch
    Zdrojový dokument Logistika. Roč. 24, č. 3 (2018), s. 42-44. - Praha : Economia, 2018. ISSN 1211-0957
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá obaly * balenie * distribúcia * obchod elektronický * marketing * nástroje marketingové * značky
    AnotáciaMedzi úspešnými svetovými e-shopmi sa začína presadzovať trend využívania na mieru vyrobených a pre dané logistické procesy optimalizovaných obalov, ktoré je možné vďaka potlače a dizajnu využiť aj ako marketingový nástroj pre šírenie dobrého mena značky. Pre online obchod sú ideálne univerzálne konštrukcie - obaly, ktorých veľkosť je nastaviteľná a môžu sa prispôsobiť balenému obsahu. Stále viac sa berie ohľad na ekologickú stránku obalu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2018: 1-6 + 1 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.