Počet záznamov: 1
Ukazovatele digitálneho marketingu
Názov Ukazovatele digitálneho marketingu Preklad názvu Digital Marketing Metrics Autorské údaje Dana Hrušovská, Katarína Grančičová Autor Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 14, č. 3 (2017), s. 69-77 online. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2017. ISSN 2454-1028 Výstup z projektu VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku
Poznámky VEGA 1/0546/15. - VEGA 1/0876/17 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing elektronický * podnik * stratégia marketingová * zákazníci * výskum ekonomický Anotácia Charakteristika ukazovateľov digitálneho marketingu, ich štruktúra, dôležitosť a ich význam pre podnik. Prezentácia výsledkov prieskumu vykonaného v podnikoch v Slovenskej republike v r. 2016, aký význam majú pre podnik ukazovatele digitálneho marketingu, aká je frekvencia využívania ukazovateľov digitálneho marketingu, či sledujú podniky tieto ukazovatele a spôsob ich hodnotenia. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 01130-001, online Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2017: 3
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 872.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1