Počet záznamov: 1  

Ukazovatele digitálneho marketingu

  1. Názov Ukazovatele digitálneho marketingu
    Preklad názvuDigital Marketing Metrics
    Autorské údajeDana Hrušovská, Katarína Grančičová
    Autor Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 14, č. 3 (2017), s. 69-77 online. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2017. ISSN 2454-1028
    PoznámkyVEGA 1/0546/15. - VEGA 1/0876/17
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing elektronický * podnik * stratégia marketingová * zákazníci * výskum ekonomický
    AnotáciaCharakteristika ukazovateľov digitálneho marketingu, ich štruktúra, dôležitosť a ich význam pre podnik. Prezentácia výsledkov prieskumu vykonaného v podnikoch v Slovenskej republike v r. 2016, aký význam majú pre podnik ukazovatele digitálneho marketingu, aká je frekvencia využívania ukazovateľov digitálneho marketingu, či sledujú podniky tieto ukazovatele a spôsob ich hodnotenia.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 01130-001, online
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2017: 3

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti872.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.