Počet záznamov: 1  

Dopad natívnej reklamy na spotrebiteľa

  1. Názov Dopad natívnej reklamy na spotrebiteľa
    Súbežný názovThe Impact of Native Advertisement on the Consumer
    Autorské údajePeter Belička
    Autor Belička Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument MERKÚR 2017 : the Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : Virt, November 29 - December 1, 2017. S. 15-26. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2017 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2017 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4463-4
    Poznámky1-17-106-00
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá reklama * propagácia * propagácia priama * propagácia skrytá * internet * efektívnosť * spotrebitelia * legislatíva
    AnotáciaNatívna reklama je definitívne budúcnosťou internetovej reklamy. Hlavných šesť druhov natívnej reklamy: in-feed units, paid search units, recommendation widgets, promoted listings, in-ad (IAB standart), custom. Natívna reklama a slovenská legislatíva. Efektivita pútania pozornosti.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 01199-003, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti1.1 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.