Počet záznamov: 1
Dopad natívnej reklamy na spotrebiteľa
Názov Dopad natívnej reklamy na spotrebiteľa Súbežný názov The Impact of Native Advertisement on the Consumer Autorské údaje Peter Belička Autor Belička Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2017 : the Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : Virt, November 29 - December 1, 2017. S. 15-26. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2017 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2017 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4463-4 Poznámky 1-17-106-00 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá reklama * propagácia * propagácia priama * propagácia skrytá * internet * efektívnosť * spotrebitelia * legislatíva Anotácia Natívna reklama je definitívne budúcnosťou internetovej reklamy. Hlavných šesť druhov natívnej reklamy: in-feed units, paid search units, recommendation widgets, promoted listings, in-ad (IAB standart), custom. Natívna reklama a slovenská legislatíva. Efektivita pútania pozornosti. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 01199-003, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 1.1 MB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1