Počet záznamov: 1  

Marketing vysokej školy z pohľadu subjektov hospodárskej praxe

  1. Názov Marketing vysokej školy z pohľadu subjektov hospodárskej praxe
    Súbežný názovUniversity Marketing from the Business Sphere Point of View
    Autorské údajeHenrich Drábik
    Autor Drábik Henrich EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument MERKÚR 2017 : the Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : Virt, November 29 - December 1, 2017. S. 61-68. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2017 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2017 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4463-4
    PoznámkyVEGA 1/0637/17
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá školy vysoké * marketing * nástroje marketingové * pracovníci * prax odborná * sektor súkromný * sektor štátny * sektor verejný * sektory hospodárske
    AnotáciaVýsledky rozsiahlejšieho,kvalitatívneho, marketingového výskumu zameraného na spoluprácu vysokej školy a praxe. Informácie priamo od zástupcov hospodárskej praxe, tzn. od ľudí, ktorí reálne prichádzajú do styku s vysokými školami a majú s nimi dostatočné skúsenosti.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 01199-007, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti765.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.