Počet záznamov: 1  

Behaviorálna ekonómia a možnosti jej aplikácie v marketingu

  1. Názov Behaviorálna ekonómia a možnosti jej aplikácie v marketingu
    Súbežný názovBehavioral Economics and Its Application in Marketing
    Autorské údajeMartin Horváth
    Autor Horváth Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument MERKÚR 2017 : the Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : Virt, November 29 - December 1, 2017. S. 86-94. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2017 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2017 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4463-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá ekonómia behaviorálna * behaviorizmus * marketing * spotrebitelia * procesy rozhodovacie * racionalita
    AnotáciaVymedzenie behaviorálnej ekonómie a zadefinovanie niekoľkých možností jej aplikácie v marketingu. Vymedzenie a zadefinovanie systematických odchýliek od racionality ako aj poukázanie na možnosti aplikácie týchto odchýlok do marketingu. Vymedzenie možnosti pochopenia rozdielu medzi racionálnym a iracionálnym rozhodovaním spotrebiteľa.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 01199-010, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti921.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.