Počet záznamov: 1
Behaviorálna ekonómia a možnosti jej aplikácie v marketingu
Názov Behaviorálna ekonómia a možnosti jej aplikácie v marketingu Súbežný názov Behavioral Economics and Its Application in Marketing Autorské údaje Martin Horváth Autor Horváth Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2017 : the Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : Virt, November 29 - December 1, 2017. S. 86-94. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2017 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2017 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4463-4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá ekonómia behaviorálna * behaviorizmus * marketing * spotrebitelia * procesy rozhodovacie * racionalita Anotácia Vymedzenie behaviorálnej ekonómie a zadefinovanie niekoľkých možností jej aplikácie v marketingu. Vymedzenie a zadefinovanie systematických odchýliek od racionality ako aj poukázanie na možnosti aplikácie týchto odchýlok do marketingu. Vymedzenie možnosti pochopenia rozdielu medzi racionálnym a iracionálnym rozhodovaním spotrebiteľa. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 01199-010, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 921.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1