Počet záznamov: 1
The Divine Rise of Multilevel Marketing Phenomenon
Názov The Divine Rise of Multilevel Marketing Phenomenon Preklad názvu Výnikajúci rast fenoménu multilevelového marketingu Autorské údaje Martin Hudec, Zuzana Okasová Autor Hudec Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Okasová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2017 : the Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : Virt, November 29 - December 1, 2017. S. 95-104. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2017 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2017 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4463-4 Výstup z projektu VEGA 1/0224/15 Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax
Poznámky VEGA 1/0224/15 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing * predaj * predajcovia * distribúcia * zákazníci * marketing ofenzívny * podvody Anotácia Koncept multilevelového marketingu ako špecifickej formy marketingu a jeho kľúčové komponenty. Jeho osobité charakteristiky a rozdiely v porovnaní s priamym predajom. Princípy, na ktorých fungujú pyramídové hry. Šedá zóna ako neudržateľný obchodný model. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 01199-011, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 800.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1