Počet záznamov: 1  

The Divine Rise of Multilevel Marketing Phenomenon

  1. Názov The Divine Rise of Multilevel Marketing Phenomenon
    Preklad názvuVýnikajúci rast fenoménu multilevelového marketingu
    Autorské údajeMartin Hudec, Zuzana Okasová
    Autor Hudec Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Okasová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument MERKÚR 2017 : the Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : Virt, November 29 - December 1, 2017. S. 95-104. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2017 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2017 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4463-4
    Výstup z projektu VEGA 1/0224/15 Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax
    PoznámkyVEGA 1/0224/15
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing * predaj * predajcovia * distribúcia * zákazníci * marketing ofenzívny * podvody
    AnotáciaKoncept multilevelového marketingu ako špecifickej formy marketingu a jeho kľúčové komponenty. Jeho osobité charakteristiky a rozdiely v porovnaní s priamym predajom. Princípy, na ktorých fungujú pyramídové hry. Šedá zóna ako neudržateľný obchodný model.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 01199-011, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti800.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.