Počet záznamov: 1
Spotrebiteľské recenzie – vplyvný marketingový a predajný nástroj
Názov Spotrebiteľské recenzie – vplyvný marketingový a predajný nástroj Súbežný názov Consumer Reviews – A Influental Marketing and Sales Tool Autorské údaje Miroslava Prváková Autor Prváková Miroslava EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Zdrojový dokument MERKÚR 2017 : the Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : Virt, November 29 - December 1, 2017. S. 157-164. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2017 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2017 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4463-4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá nákup elektronický * digitalizácia * spotrebitelia * zákazníci * procesy rozhodovacie * rozhodovanie nákupné * recenzie * nástroje marketingové Anotácia Vplyvom digitalizácie sa zmenil nákupný rozhodovací proces zákazníkov - spotrebiteľ sa stáva pozornejší a logickejší. V sektore poskytovania on-line služieb sa vyskytuje nový trend predaja – zákazník zákazníkovi. Štúdia Google – vplyv internetu na rozhodovací proces cestovateľov. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 01199-017, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 955 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1