Počet záznamov: 1  

Spotrebiteľské recenzie – vplyvný marketingový a predajný nástroj

  1. Názov Spotrebiteľské recenzie – vplyvný marketingový a predajný nástroj
    Súbežný názovConsumer Reviews – A Influental Marketing and Sales Tool
    Autorské údajeMiroslava Prváková
    Autor Prváková Miroslava EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Zdrojový dokument MERKÚR 2017 : the Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : Virt, November 29 - December 1, 2017. S. 157-164. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2017 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2017 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4463-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá nákup elektronický * digitalizácia * spotrebitelia * zákazníci * procesy rozhodovacie * rozhodovanie nákupné * recenzie * nástroje marketingové
    AnotáciaVplyvom digitalizácie sa zmenil nákupný rozhodovací proces zákazníkov - spotrebiteľ sa stáva pozornejší a logickejší. V sektore poskytovania on-line služieb sa vyskytuje nový trend predaja – zákazník zákazníkovi. Štúdia Google – vplyv internetu na rozhodovací proces cestovateľov.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 01199-017, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti955 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.