Počet záznamov: 1  

Narastajúci význam shopper marketingu

  1. Názov Narastajúci význam shopper marketingu
    Súbežný názovThe Increasing Importance of Shopper Marketing
    Autorské údajeMonika Stanková
    Autor Stanková Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument MERKÚR 2017 : the Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : Virt, November 29 - December 1, 2017. S. 181-188 CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2017 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2017 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4463-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing * nástroje marketingové * zákazníci * správanie spotrebiteľa * nákup * rozhodovanie nákupné * procesy rozhodovacie * zľavy obchodné * karty zákaznícke * technológie obchodné
    AnotáciaObjasnenie pojmu shopper marketing a súčasné populárne trendy shopper marketingu. Tri príklady shopper marketingu obchodných sietí na Slovensku. Zdôraznenie významu a dôležitosti shopper marketingu pre obchodné spoločnosti.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 01199-020, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti1.1 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.