Počet záznamov: 1  

Determinanty rozdielov medzi spokojnosťou a lojalitou k značke

  1. Názov Determinanty rozdielov medzi spokojnosťou a lojalitou k značke
    Súbežný názovDeterminants of Differences Between Satisfaction and Brand Loyalty
    Autorské údajeKatarína Súkeníková
    Autor Súkeníková Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument MERKÚR 2017 : the Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : Virt, November 29 - December 1, 2017. S. 200-206. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2017 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2017 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4463-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá značky * značky výrobkov * manažment značky * správanie * zákazníci * spokojnosť zákazníkov * lojálnosť zákazníkov
    AnotáciaUvedenie do problematiky brand manažmentu a opodstatnenie jej významnosti. Zosumarizovanie kľúčových charakteristík lojality a spokojnosti v prostredí manažmentu značky. Identifikovanie najvýznamnejších rozdielov a určenie indikátorov rozdielov medzi nimi. Posúdenie intenzity väzieb kľúčových determinantov spokojnosti a lojality k značke.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 01199-022, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti779.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.