Počet záznamov: 1  

Vplyv CRM na interaktivitu so zákazníkom

  1. Názov Vplyv CRM na interaktivitu so zákazníkom
    Súbežný názovFostering Interactivity in Marketing via CRM
    Autorské údajeLinda Vašková
    Autor Vašková Linda EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument MERKÚR 2017 : the Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : Virt, November 29 - December 1, 2017. S. 218-224. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2017 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2017 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4463-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá zákazníci * marketing * stratégia marketingová * marketing vzťahový * komunikácia * manažment komunikačný
    AnotáciaSúčasné trendy interaktívneho vzťahového marketingu CRM ako SaaS systému (Software as a Service). Zhodnotenie dôležitosti CRM v konkurenčnom prostredí z pohľadu marketingovej stratégie a softvéru. Zhodnotenie CRM systému spoločnosti Salesforce, ktorá má dominantné postavenie na trhu CRM softvérov pomocou SWOT analýzy.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 01199-023, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti854.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.