Počet záznamov: 1  

Senzibilita spotrebiteľa na vybrané formy mediálnej komunikácie

  1. Názov Senzibilita spotrebiteľa na vybrané formy mediálnej komunikácie
    Súbežný názovConsumer Sensitivity of Selected Media Communication Forms
    Autorské údajeTomáš Fašiang, Tomáš Ružička
    Autor Fašiang Tomáš
    Spoluautori Ružička Tomáš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentMegatrendy a médiá 2017 : budúcnosť médií II. : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 25.-26.4.2017, Smolenice. S. 144-151. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2017 ; Megatrendy a médiá 2017 budúcnosť médií II. medzinárodná vedecká konferencia / Višňovský Ján ; Palovičová Zuzana. ISBN 978-80-8105-863-9
    PoznámkyVEGA 1/0283/15
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * zdroje informácií * médiá
    AnotáciaSpotrebiteľské správanie - charakteristika a zmeny v spotrebiteľskom správaní. Výskum zameraný na poznanie preferencií slovenského spotrebiteľa. Hlavný zdroj informácií v procese nákupného rozhodovania. Hlavný zdroj informácií z hľadiska vekovej štruktúry. Dôveryhodnosť informačných zdrojov.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 01175-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti4.5 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.