Počet záznamov: 1  

Súčasné bariéry a prognózy programatického nákupu v digitálnom marketingu v podmienkach slovenského trhu

  1. Názov Súčasné bariéry a prognózy programatického nákupu v digitálnom marketingu v podmienkach slovenského trhu : správa o riešení projektu a jeho výsledkoch : I-17-106-00 : doba riešenia rok 2017
    Autorské údajeMartin Kuchta, Peter Belička, Patrik Richnák, Patrícia Kupkovičová, posudzovatelia: Peter Štarchoň, Gabriela Horváthová
    Autor Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Belička Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Richnák Patrik EUBFPMKML - Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM
    Kupkovičová Patrícia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ďalší autori Štarchoň Peter (Recenzent)
    Horváthová Gabriela (Recenzent)
    Vydavateľské údajeBratislava, [2017]. - 4 s. + 4 prílohy
    Vydanie1. vydanie
    PoznámkyI-17-106-00.
    Druh dokumentusprávy výskumné
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing elektronický * nákup elektronický * trh elektronický * internet * zber dát * aukcie
    Kategória EPCSprávy o vyriešených vedeckovýskumných úlohách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 01178-001, kópia plného textu


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.