Počet záznamov: 1  

Emócie a marketing. Sú jeho neoddeliteľnou súčasou?

  1. Názov Emócie a marketing. Sú jeho neoddeliteľnou súčasou?
    Autorské údajeDávid Vrtaňa
    Autor Vrtaňa Dávid
    Zdrojový dokument Zisk manažment. Roč. 9, č. 10 (2017), s. 62-63. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2017. ISSN 1339-2433
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá stratégia marketingová * emócie * kampane reklamné
    AnotáciaPríklady úspečných emočných kampaní. Faktory emočnej marketingovej kampane, vzťahy medzi nimi.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2017: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.