Počet záznamov: 1  

Model penetrácie a difúzie produktovej inovácie na vybranom trhu EÚ

  1. Názov Model penetrácie a difúzie produktovej inovácie na vybranom trhu EÚ
    Súbežný názovPenetration and Diffusion Model of Product Innovation on Selected Market of the European Union Country
    Autorské údajeJakub Kintler
    Autor Kintler Jakub EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Zvyšovanie konkurencieschopnosti malých a stredných podnikov prostredníctvom zavádzania inovácií v globálnom hospodárskom prostredí I. : [zborník vedeckých statí]. S. 40-49 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Rybárová Daniela ; Šagátová Slavka ; Szarková Miroslava ; Tóth Miroslav. ISBN 978-80-225-4473-3
    PoznámkyVEGA 1/0857/16
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá inovácia výrobkov * elektronika * trh * modely * pravdepodobnosť * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaPenetrácia a difúzia trhu produktovou inováciou. Difúzia definovaná ako proces, ktorým je inovácia komunikovaná (ponúkaná, predávaná) prostredníctvom rôznych kanálov v určitom čase medzi potenciálnymi spotrebiteľmi. Difúzne modely používané ako predpoveď osvojenia si nového produktu spotrebiteľmi. Krivka difúzie trhu produktovou inováciou. Bassov model difúzie trhu. Aplikácia Bassovho modelu difúzie trhu inováciou z oblasti audio-elektroniky.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 01186-006, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti739.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.