Počet záznamov: 1  

Zmeny v štruktúre personálno marketingových kompetencií v pokrízovom období

  1. Názov Zmeny v štruktúre personálno marketingových kompetencií v pokrízovom období
    Preklad názvuChanges in the Structure of Personnel Marketing Competencies in the Post-crisis Period
    Autorské údajeMiroslava Szarková
    Autor Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokumentNezaměstnanost a determinanty trhu práce v podmínkách moderních evropských ekonomik. S. 83-89. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2017 / Hesková Marie ; Skořepa Ladislav. ISBN 978-80-7556-023-0
    PoznámkyVEGA 1/0662/15
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá Slovensko * prieskum * prieskum marketingový * štruktúra organizačná * kompetencie manažérske * podnik
    AnotáciaŠtruktúra personálno marketingových kompetencií manažérov podnikov pôsobiacich v SR. Výsledky prieskumu.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 01190-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti6.4 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.