Počet záznamov: 1  

Účinnost výkonnostních nástrojů internetového marketingu

  1. Názov Účinnost výkonnostních nástrojů internetového marketingu
    Súbežný názovThe Efficiency of Perfomance-Based Online Marketing
    Autorské údajeDavid Minář, Václav Stříteský
    Autor Minář David
    Spoluautori Stříteský Václav
    Zdrojový dokument Trendy v podnikání : vědecký časopis Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni. Č. 3 (2017), s. 16-31. - Plzeň : Fakulta ekonomická Západočeské univerzity v Plzni, 2017. ISSN 1805-0603
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá marketing * marketing elektronický * nástroje marketingové * médiá sociálne * internet * výkonnosť
    AnotáciaPorovnanie účinnosti vybraných výkonnostných nástrojov marketingu na internete, ktorými sú optimalizácia pre vyhľadávače, reklama v sieťach Seznam Sklik a Google AdWords a reklama v sociálnej sieti Facebook.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2017: 3

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.4 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.