Počet záznamov: 1  

An Aging Population: A Competitive Advantage for Companies

  1. Názov An Aging Population: A Competitive Advantage for Companies
    Preklad názvuStarnúca populácia: konkurenčná výhoda pre spoločnosti
    Autorské údajePetra Barešová, Monika Horáková, Tomáš Urbánek
    Autor Barešová Petra
    Spoluautori Horáková Monika
    Urbánek Tomáš
    Zdrojový dokument Journal of Competitiveness : Scientific Journal from the Field of Management and Economics. No. 1 (2018), pp. 5-22. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2018. ISSN 1804-1728
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá komunikácia marketingová * nástroje marketingové * efektívnosť * seniori * muži * ženy * správanie * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaAnalýza marketingovej komunikácie z hľadiska cieľovej skupiny nad 55 rokov. Hlavným zámerom zisťovanie, aké komunikačné nástroje uprednostňuje táto veková skupina, a či sú v preferenciách prítomné významné rodové rozdiely. Porovnanie výsledkov s analýzou danej vekovej skupiny z r. 2014, ktorá bola uskutočnená z pohľadu spoločností.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2018: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF726.5 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.