Počet záznamov: 1  

Češi a reklama

  1. Názov Češi a reklama
    Autorské údajeJitka Vysekalová, Vladimír Řepka
    Autor Vysekalová Jitka
    Spoluautori Řepka Vladimír
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 28, č. 1 (2018), s. 6-9. - Praha : Česká marketingová společnost, 2018. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá reklama * médiá * televízia * internet * siete sociálne * informácie * rozhodovanie nákupné * výskum * Česko
    AnotáciaVýskum postoja českej verejnosti k reklame. Presýtenosť reklamou v jednotlivých médiách. Reklama na mieste predaja. Informácie z reklamy ako zdroj pre nákupné rozhodovanie. Vývoj nákupu na základe reklamy. Vnímanie spoločenskej úlohy reklamy. Informovanie obyvateľov mesta/obce prostredníctvom reklamy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2018: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.