Počet záznamov: 1  

Facebook jako komunikační nástroj k budování loajality zákazníka

  1. Názov Facebook jako komunikační nástroj k budování loajality zákazníka
    Autorské údajeJitka Novotová
    Autor Novotová Jitka
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 28, č. 1 (2018), s. 16-18. - Praha : Česká marketingová společnost, 2018. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá siete sociálne * firmy * značky * stránky webové * zákazníci * lojálnosť zákazníkov * komunikácia marketingová
    AnotáciaNeustály rast vplyvu sociálnych sietí v spoločnosti. Facebook ako najväčšia sociálna sieť sveta. 59 percent českej internetovej populácie na Facebooku (4,8 mil. užívateľov). Firemné stránky na Facebooku. Budovanie lojálnosti fanúšikov k firemným stránkam a propagovaným značkám. Príležitosti a riziká marketingovej komunikácie na Facebooku.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2018: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.