Počet záznamov: 1  

Kde urobila Pepsi chybu v komunikácii?

  1. Názov Kde urobila Pepsi chybu v komunikácii?
    Autorské údajePavol Minár
    Autor Minár Pavol
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 28, č. 1 (2018), s. 22-24. - Praha : Česká marketingová společnost, 2018. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá značky * marketing * komunikácia marketingová * médiá * spoločnosti nadnárodné
    AnotáciaO význame značiek. Chyby a zlyhania značiek. Analýza dva a pol minutového spotu Pepsi, ktorý je súčasťou novej kampane značky "Live for Now", čo je oslava aktuálnych "týchto-chvíľových" životných momentov. Prieskumy ukázali, že spot je veľkou chybou. Pepsi zneužila archetypálne gesto a vytvorila mocenskú asymetriu. V súčasnom svete značky už nie sú len ekonomickými hráčmi ale sa stali kultúrnymi inštitúciami.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2018: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.